11 de febrer 2007

Parecidos Razonables? #2

The Beatles - Abbey Road (1969) # Red Hot Chili Peppers - Abbey Road EP (1988)

Més que una semblança, aquest és un cas flagrant d'homenatge a un dels millors discos dels Beatles. Les imatges parlen per si soles. Ara bé, només homenatge a la caràtula, no pas al contingut. El resultat va ser una mica desastre, amb 5 cançons (una versió de Jimi Hendrix, una altra de The Maters i 3 dels propis Red Hot), tot i que no s'entèn el significat de tot plegat. Bàsicament per a col·leccionistes.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Da la sensación de que quisieron hacer un disco con ese portada y con cualquier contenido.ex

Anònim ha dit...

Parlant dels Beatles.. vas anar a Green Aple? Jo hi volia anar però diumenge a les 8.. i a una que se li han acabat les vacances.. ere bastant incompatible. A tu encara et duren no? Però què teniu, un any sencer? :)
M'he enterat q el 17 d març van els Arctic Monkeys a Razz.. a veure si aquest any no m'has de tornar a informar que fa mesos que es van acabar les entrades.

Petons :*

Anònim ha dit...

p.d: Per cert a Mendetz li dono un notable :)

Santi Ausente ha dit...

Si "Yesterday" es la canción más versionada de la Historia, esta portada puede ser la más imitada. Todo un icono mundial debido a su sencillez, claro está.

Curiosa esta foto: http://img209.imageshack.us/img209/922/abbeyroadpelaejpg45454545nc6.jpg

Anònim ha dit...

Querrás decir esta foto.

mi-bemoll ha dit...

Doncs Anónima =P no vaig poder anar als Beatles, que aprofitava el meu any sencer de vacances i vaig anar a donar un tomet per allà dalt =P

Enveja me fas que no te perdessis l'ocasió de passar pel Cotton. Ah! Per cert, saps qui seran els teloneros dels Arctic Monkeys? Investiga! ;) Aquesta vegada no se t'escapen (toquen al FIB també =P)

mi-bemoll ha dit...

A qué corresponde esta foto? =O
La verdad es que no sabía que estuviera tan... plagiada. La había visto algunas veces, eso si.