02 de maig 2007

La dona de les mil cares

Si fa cosa de dos mesos em vaig atrevir a considerar Jay-Jay Johanson com l'home de les mil cares, per la seva indiscutible condició de camaleó, tant a l'hora de confeccionar caràtules pels seus cd's com les aparicions en escena als seus concerts, aquesta vegada és el torn de la veu femenina que té també un indiscutible repertori de d'imatges, cares, vestits, transformacions que la cataloguen com a persona única: Björk.

Sinó, només cal que observeu al llarg de la discografia:


Debut (1993) - Post (1995)


Telegram (1996) - Homogenic (1998)


Selmasongs (2000) - Vespertine (2001)


Medúlla (2004) - Volta (2007)

Ah! Però no ens quedem només amb aquesta visió. 3 estats més de l'artista islandesa, tots normals i corrents:

Jo sóc així de feliç - Mireu com em disfresso als concerts
M'ho passo genial fent videclips


Increïble...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Te ha faltado poner la foto en la que aparece desnuda.

Lo digo para completar la faena, je,je.