01 de juny 2007

Regreso al Futuro (tot d'una tirada)


Llarga nit de cine el dimecres. Els Dimarts de Cine es traslladaven de dia per projectar la trilogia completa de la mítica pel·lícula Regreso al Futuro (Robert Zemeckis). Puntuals a les 22.00, el conegut fan número 1 de la saga, Endika, va oferir unes paraules motivants als espectadors que no omplíem la sala, però déu ni do.

Després d'un bon regust de boca i unes ralles amb les primeres aventures va arribar el punt àlgid de la nit amb la segona pel·lícula. Alguns espectadors distrets es van incorporar i es va fer overbooking a la sala. I un cop acabada la segona part, va venir la tercera. Val a dir que pèssimes les dos tot i que el fan número 1 ens intentés fer veure que no era així.

Però allí estàvem, tots atents per no perdre'ns entre el 1955, 30 anys endavant, 70 enrere... Amb les palometes i ben acomodats als sofàs. 6 hores més tard, apareix el títol "The End" i donem per finalitzada la nit i ja estem pensant en quina serà la propera trilogia per projectar a Dimarts de Cine.

Tot un èxit.

7 comentaris:

Elías ha dit...

Bonita noche el miércoles. Pelis, palomitas, sofá, cerveza y buena compañía. Las fuerzas fallaban en la tercera peli y se dejaron oir algunos ronquidos, pero todo es perdonable.
Hay que repetir antes de marchar en junio!!

Anònim ha dit...

No tengo muy claro el vehículo de estas sesiones cinematográficas. ¿Sois una asociación? ¿Hacéis cineforum o algo parecido? Cuenta, cuenta...

mi-bemoll ha dit...

Elías, se aceptan recomendaciones de posibles trilogías o parecidos para proyectar, aunque no será fácil encontrar una fecha antes de terminar... Quizás para septiembre.


Santi, "Dimarts de Cine" se podría definir como un cineforum, más o menos. La filosofía está muy clara: ver pelis en pantalla grande, en casa. Con un amigo nos organizamos para conseguir el material: proyector, pantalla, equipo de música, altavoces, sofás y una sala para todos los que quisieran ver una peli los martes. Un poco de publicidad y ganas de cine, esto es todo.

Antes de la proyección una breve explicación de lo que vamos a ver. Esta vez un especial con esto de la trilogía, otra vez serán unas 12 horas de algo (seguro que caen)... Y aprovechamos antes o después, para pasar material como algún corto, capítulos de QVMT, música, videoclips... Para amenizar un poco.

Así que ya sabes, si un martes no tienes nada que hacer, ponte cómodo y pásate por aquí. =)

Anònim ha dit...

Jo, com a al.ludida del grup dels que vam fer cap a la segona pel·lícula he de fer un comentari.

No havia vist mai cap film de la trilogia i des del meu punt de vista (la 2a part com a mínim) hauria de tenir cabuda en la programació de diumenge tarda a telecinco.

Molt bé per la iniciativa però, és molt interessant que hi hagi gent que faci coses desinteressadament avui dia.

Muak

Santi Ausente ha dit...

Muy interesante. Entonces, ¿es una proyección abierta al público? ¿Y tiene éxito?

mi-bemoll ha dit...

Efectivamente, aquí todo el mundo está invitado a disfrutar de la película. =)

Éxito? Depende del día. Los exámenes y el trabajo marcan la pauta. También el tipo de peli (el día de Manhattan, de Woody Allen éramos 5 personas), pero en general estamos contentos con la gente que acude a las proyecciones, mucha el primer día, ahora ya un público fiel. =)

Anònim ha dit...

Santi: yo soy el "amigo" y te puedo decir que sí, está teniendo mucho éxito dentro de nuestras espectativas =P

mi-bemoll: cada vegada ho veig més clar, la pròxima triología és la de Kevin Smith jajaja =D