06 d’agost 2008

Vetusta Morla - 'Un Día en el Mundo' (2008)

No em podia imaginar que una banda que es diu alguna cosa tan estranya com Vetusta Morla (igual té significat, que desconec per complet) em tocaria tan endins amb aquestes melodies tan originals, la capacitat del seu cantant Pucho a la veu (veu bastant peculiar, val a dir), fent passatges terriblement complicats, i aquestes lletres tan astutes i peculiars.

9 anys han tardat aquestos madrilenys en editar el seu primer àlbum 'Un Día en el Mundo'. Li dono al play i:

"Osti, això em sona, on ho he escoltat?" són les primeres paraules que em van venir al cap. Recorda a Radiohead, a Coldplay, a Maga, fins i tot a Standstill. Les cançons s'entrellacen a un ritme meditat, tot té un toc familiar, no hi ha cap moment que decaigui l'interès, i afegint-li una llarga quantitat de temazos, Un día en el mundo és un autèntic luxe, un debut amb majúscules i un dels millors àlbums d'enguany.

Ja podrien ser tots els dies així!



Li dono un_ 8
En destaco_ "Valiente", "La cuadratura del círculo", "Pequeño desastre animal" i "Copenhagen".
T'agradarà si_ t'imagines una barreja entre Coldplay i Radiohead i Maga i Standstill en castellà.

3 comentaris:

LdS ha dit...

deixa'm una mica de temps...

Anònim ha dit...

Ei! Què se n'ha fet de tu!?
Una coseta... no em vaig apuntar el teu num. i vaig tancar el pc. La conversa és irrecuperable, per això no t'he dit re. Si estàs per aquí i vols quedar em dius algo, ni q sigui un misatge al fotolog ok?

Anònim ha dit...

Ei Genis! com va tot?
Encara q no t'ho smebli de tant en tant entro en el teu blog i sempre q ho faig hi trobo coses interesants.
Molt bona la recomenació d'aquest grup, he entrar a la seva web i el video q tenen es sencill pero molt original.
Ets com un filtre per la bona musica ;)

Espero q tot et vagi genial.